Doprava a platba

Možnosti platby:

1. Platba v hotovosti při převzetí zboží

Platbu provedete v hotovosti při převzetí zboží pracovníkovi kurýrní služby.

2. Platba předem převodem

Platbu předem proveďte bankovním převodem nebo vkladem na účet na základě faktury, kterou obdržíte e-mailem po objednávce zboží. Nezapomeňte uvést jako variabilní symbol číslo faktury.

3. Platba v hotovosti při osobním odběru

Zaplatíte na prodejně při osobním odběru v hotovosti.

 

Dodání zboží:

1-2 pracovní dny !

Cena dopravy po ČR je od 250.-Kč - cena se odvíjí od váhy zásilky.

 

Doplňkové služby *:

TOPTIME - (garance doručení do 12:00 hod.) - příplatek ve výši 60,-Kč

TOP-PRIVAT - (večerní doručení 16:00 - 20:00 hod.) - bez příplatku v místě depa, jinak příplatek 360,- Kč

TOP-WEEKEND - (sobotní doručení do 13:00 hod.) - 750,- Kč

TELEFON. AVIZACE - (1 hod. před rozvozem zásilky) - příplatek 25,- Kč

SBĚRNÝ DVŮR - (odvoz starého spotřebiče na sběrný dvůr) - příplatek 485,- Kč

TOP-COMFORT - (výnos do patra za asistence příjemce) - příplatek 400,- Kč (max. váha do 80 kg)

TOP-COMFORT PLUS - (výnos do patra bez asistence příjemce) - příplatek 960,- Kč (max. 3 ks, do 80 kg / 1 ks)

* V případě zájmu o některé doplňkové služby je třeba je napsat do poznámky objednávky.

Zboží doručujeme kurýrní službou TopTrans na uvedenou poštovní adresu. Tento způsob dopravy je finančně i časově nejefektivnější a Vy máte jistotu, že objednané zboží se k Vám dostane rychle a bezpečně.

Objednané matrace doručíme max. do 2 týdnů od potvrzení objednávky. Zboží, které je skladem, posíláme již v den objednávky, byla-li vytvořena do 14:00.

Při přebírání zboží vždy zkontrolujte nepoškozenost obalu i samotného zboží. V případě poškození sepište s pracovníkem kurýrem protokol o škodě a zboží nepřebírejte. Co nejdříve nás o vzniklé situaci informujte a po uznání reklamace Vám zdarma doručíme nové zboži.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin., eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu